“I believe that imagination is stronger than knowledge - myth is more potent than history - dreams are more powerful than facts - hope always triumphs over experience - laughter is the cure for grief - love is stronger than death”







Sitter här med mina älskade och inser hur underbart jag har det. Tyvärr så har den där känslan av att allt kan ta slut i ett kick förvärrats ännu mer sedan Saga föddes. Trodde det skulle bli mindre men det blev dubbelt så illa istället.

Vet att många jag bryr mig om har det tufft just nu och jag tänker framför allt på en person som trots så himla mycket elände ändå kämpat som en galning för att få allt att gå ihop och vara stark för sina närmsta. Liten försmak på vad hon gått igenom fick jag i somras då vi jobbade ihop och nu efter sommaren tycks det bara blivit den ena sorgen efter den andra för denna underbara människa. En av mina bästa vänner och helt ärligt den goaste tjej jag någonsin träffat. Jag önskar att jag bara kunde ta lite av den sorgen och hjälpa henne bära den på något vis men det funkar ju inte så tyvärr. Just nu kämpar hon med skola och dessutom ligger en älskad på sjukhus. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och att jag finns här...har sagt det massa gånger men sådana saker kan aldrig sägas för ofta enligt mig. Du betyder så himla mycket gumman! Du vet nog att det är dig jag skriver om och du vet med all säkerhet att jag finns här när du än behöver mig men som sagt. Det kan inte sägas för ofta. Älskar dig <3

För att inte sjunka ännu djupare i mina ledsamma tankar så tänker jag byta snusk blöja på lillefot och försöka få ihop lite mat...eller åtminstonde få Jimmy älsklingen att få ihop lite mat ;)




Kommentarer
Postat av: Gitsie

Åh du älskade, det finns inte ord för vad mycket du betyder för mig. ♥♥♥

2011-01-14 @ 14:31:16
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är säkert så, men usch för att inte kunna göra nåt när han bara gråter och gråter! Ja kolik barn måste vara slitigt? Hoppas verkligen du slipper det!



Ja han är så söt så och mysig på dagarna, då får man mysa hur mycket som helst! Har tillbringat större delen av dagen bara sittandes med han. :)



2011-01-14 @ 20:40:50
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han tycker inte om att bli hållen så men har märkt att det är en bra liggplats mellan brösten och magen med benen ut på sidan :)Då blir han lugn. Så sov vi 5 timmar inatt och fick sova i över 7 timmar sammanlagt! Men det är ju bara på natten det är oroligt, annars sover han lugnt och stilla hela dagarna.



Det är iallafall skönt när man kan bara vara efter att det har varit en jobbig natt, igår tog jag mej knappt ur soffan på hela dagen utan bara satt där. Så ni får slappa och mysa hela dagen istället :) Fast Engla kanske vill ha lite liv och rörelse hon?



Ja det är verkligen en bubbla och jag hade aldrig kunna föreställa mej att det skulle vara så här underbart som det är. Njuter hela tiden :)



Kramar



2011-01-15 @ 12:40:43
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0