“The wise man thinks about his troubles only when there is some purpose in doing so; at other times he thinks about other things”




För att vara en sjuk man måste jag erkänna att han fick mig att skratta ett par gånger. Gillar det fruktansvärt tykna "Puss&Kram":et som jag fick i slutet av en i övrigt otroligt otrevlig kommentar :D Lite humor har han nog ändå trots att jag tog honom för totalt humorbefriad. Oavsett åsikter så tycker jag om människor man kan munhuggas med och det kunde man verkligen här. Skulle tro att han avskyr mig värre än pesten men det gör mig inget. Jag tyckte ju han var kul i alla fall :P

Min äldsta dotter har nog fått för sig att hon är en apa för hon klättrar på ALLT som går att klättra på...är nog bara en tidsfråga innan hon försöker ta sig upp på plana väggen med :)
Minstingen sitter i gåstolen och är söt som vanligt :) Mina fina ungar alltså <3

I övrigt har vi bara lekt och lekt heeeela dagen så nu är jag alldeles slut i huvudet och vill inte höra meningen ;"mamma, dinosaurien ska prata med mig", hahaha :D Nu kan vi väl lägga pussel eller något annat avkopplande :)
Nu ska jag smita ner i tvättstugan och fixa med den sista tvätten som ligger där. Sen laga mat till mina fina <3
Hejhejhejhejsssssss!

Kommentarer
Postat av: f

Kolla in den här bloggen,vad skriver hon om sitt barn....http://urfokus.blogspot.com/

2011-05-29 @ 18:03:07
URL: http://oxynormal-benzo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback