Mörkare ändå :-)

Ja som sagt nu har frisören varit här och färgat håret...blev aningen mörkare än vad jag hade tänkt mig men fint ändå :-) Brunbränd och fin är jag också...hahaha :-D Ska väl lägga in nån bild här lite senare idag...

Vacker sover igen...hon väckte mig som vanligt vid 5 imorse och skrek på mig...inte grät utan bara skrek. Stoppade nappen i munnen på henne och klappa henne lite i rumpan tills hon somnade om. Förstår inte ens varför hon ska vakan då för, jag menar hon får ju ingen amt eller nå sånt...Jag är en trött mamma idag.

Tommy sydde om klänningen som jag fick hem på posten för ett tag sen. trots att den är beställd efter mitt midje mått såg det ut som en hösäck....typ 5 strl för stor ju...Tommy tog bort typ 20 cm på varje sida eller nå sånt..men nu passar den så fint så :-)

Skorna blev skickade igår...Döh? Hon skyllde på att det hade varit mycket strul och att hon har varit sjuk men jag kan ju tycka att man skickar ett mail och berättar det då, så finns det kanske lite förståelse för att grejerna inte kommer i tid men jag har ju inte hört ett ljud....Gött att behöva köpa ytterligare ett par svindyra skor eftersom de andra inte kommer föränn på måndag...Men sånt är livet. Ska i alla fall ge henne negativt omdöme på Tradera för att hon inte hörde av sig!!! Häxa!

Nej nu ska jag gå och se om mamii (för att citera Nadja) har nå kaffe. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

hon kan ju vakna natte tid o vill ha mat när hon är i tillväxt perioder

2008-08-08 @ 14:26:43
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0