Nu då...

Nu har ALLA nästan tjatat öronen av mig och talat om vad kass jag är på att blogga....I Know!

Mycket har hänt sen sist. Att Engla har blivit döpt är väl den största och gosigaste nyheten trots att det knappast räknas som nyhet längre...är typ en vecka sen ju :-D Ska börja med att lägga in lite kort från dopet (som jag har snott från alla andra för jag hade glömt vår kamera *skamsen*)








Sisådär ja...Kanska ska skriva vilka alla är:

De första tre bilderna, från vänster; Joel Iverlöv(Bästa vän och fadder) Nadja Nylén (moster och fadder) Linn Nylén (moster och fadder) Ida Nylén (Kusin och fadder) Jag, Tommy och Engla!

De andra två, från vänster; Joel längst bak, Nadja, Linn, Ida, Jag, Tommy och Gullungen Engla :-)


Igår var Pappa, Linn, Anthony och Nadja här och åt middag. Mycket trevligt. Pappa spenderade hela dagen med oss barn i telefon och sa olika saker till oss allihop så till slut visste ingen av oss någonting...Jösses. De åkte runt 20,00 igår kväll när både Anthony och Engla knappt hängde ihop längre.

Engla har sovit dåligt hela dagen...hon har nog lite ont i magen...igen! Jävla ersättning! Men det verkar som om det går åt rätt håll nu när hon vant sig lite (har bytt från NAN1 till NAN2). Imorgon ska vi till bvc och se om hon växt något :-D Det måste hon ha gjort för hon väger snart lika mycket som Anthony inbillar jag mig :-) Tänk att hon snart är 5 månader....himmel vad fort allt har gått. Jag som tyckte det var igår jag satt med henne i famnen och sa; "Tänk att hon är två hela veckor nu, gud vad fort tiden går!"
Hahaha...Tänkte lägga in lite kort från helgen och idag....


Dagen efter dopet och Engla far fram i GåStolen med Nasse som hon fick
av Joel!

Sötfisen!

Mamma pussar fisen så hon blir alldeles klämd...Stackarn :-D

Go ungen :-D Älskar dig!!!!

Ohej! Se vad jag kan, mamma!

Så här go är min unge efter att hon vaknat från förmiddags tuppluren :-D


Kommer antagligen många fler bilder från dopet så fort jag fått dom över mailade och även fler bilder på Engla :-)

Ja nu har jag mörkare hår som jag skrev i mitt senaste inlägg, hahaha. Här kommer en bild på det också...syns kanske inte eftersom den är i svartvitt men ändå :-D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, humor gumman! Pappa spenderade hela dagen....sanslöst.Puss!

2008-08-18 @ 22:36:45
Postat av: Mamma

Idiotblogg. Men d var jag som skrev kommenteren :)

2008-08-18 @ 22:38:07
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Linn

tack sandra! det var ett efterlängtat inlägg ;D;D

2008-08-18 @ 23:44:19
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Madde

Synd att jag inte kunde vara med :( Jätte fina kort iaf . Puss älskar dig

2008-09-11 @ 10:50:17
URL: http://madsown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0