Lika seg som vanligt :-)

Nu kommer det ÄNTLIGEN lite bilder från de senaste dagarna...Har dessvärre inte så många på Anthony men desto fler på Engla.


-Titta mamma, jag sitter :-)


-Oh, titta en Nalle Puh bok...Går den att äta månne?

-Blä!!! Nej fy bubblan!

Glad tjej ändå ju :-D Mammas gosefis!

-Oops, inte meningen att någon skulle se mig suga tummen, pinigt!!!

-Mamma, ta bort den där kameran, hörru!

Engla och jag hade konsert hemma imorse, Smokie covers ^^ Se så hon tar i och sjunger :-D

-Oooooooooo!

-Mamma har köpt en ny napp åt mig....Jag är mammas flicka :-D

Sist men absolut inte minst, världens sötaste lilla pojke och mosters älskling! Love you babyboy!


Idag har jag och mamma varit i stan och shoppat doppresent till Fabian :-) Blev fina prylar. Han har ju dop nu på söndag...Roligt det. Han ska också döpas ute i Väse så det blir en del turer dit ut nu....

Har nu fått klart för mig att vi blir minst 40 pers på Englas dop om inget oförutsett händer med någon av gästerna...Shiiiit vad mycket smörgåstårta det kommer att gå åt. Det kommer bli en dyr månad för oss men det är det verkligen värt. Jag har hittat en jääätte fin klänning som jag vill ha på dopet, hoppas bara den passar på mig....den var då skitfin på MODELLEN som bar den på bild men frågan är hur den ser ut på brylé...Ett par fina skor hittade jag också så nu blir det att planera en vattentät budget om jag ska ha råd med allt. Måste ställa mig och baka snart också, det tar emot eftersom det inte finns någon som kan ta Engla under tiden och att ha en skrikig unge bland 200 nybakta bullar+ 50 muffins kanske inte är helt enkelt men det får väl gå på nå vis.

Pratade med kusin idag...eller jag pratade med två kusiner idag, först med Karolina och sen med Ida. Ida messade förut och frågade om "boyfriend are allowed" på dopet, självklart är dom det :-) The more the merrier!

Pratade även med Karolina som sagt....Jag ska allt komma in till stan och hämta upp dig någon dag och sen ska vi härja, tänkte vi kunde åka ner till mig någon dag och kanske ta  med barnen till Linn  sen när hon kommer hem från  Rättvik.....?

Nej fy, nu råkade jag slänga en kik på klockan...måste nog gå och sova nu. Engla brukar ju vakna runt 7, ännu tidigare vissa dagar så lite sömn innan snuttmonstret vaknar vore nog inte helt fel...:-D

God natt med er! Kisses to La Familia!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi bakar till veckan, vi fixar det tillsammans, stumpa mi :) Älskar dig o lillfisen!

2008-07-25 @ 02:08:36
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0