Usch för fänkål!

Ja, jag säger då det, fy vad äckligt med fänkålste! Hade tänkt att jag skulle få igång brösten men fy vad vidrigt! Jag läste att man ska dricka 3 koppar fänkol- och aniste i 3 dagar så ska mjölken kunna komma igång, FINE, tänkte jag och gjorde iordning....GAH det var det vidrigaste jag druckit någonsin....Nä salvia är värre men detta låg då fan inte långt efter. Just när man får in det i munnen blir man lite lurad då det inte smakar mycket mer än vatten men eftersmaken....shiiiiit alltså. Jag har druckit 2 koppar idag redan och ska väl ta den tredje här om någon timma. Jag bunkrar upp med en chokladkaka bredvid koppen och sen klunkar jag, slänger mig på chokladkakan och mölar munnen full så den äckliga smaken ska försvinna....Inte lätt att vara en mjölktom ko :-(

image38

Det här är en snuskig, äcklig och fruktansvärd kopp med fänkål -och anis te....UGH!


Min lilla prinsessa har sovit typ hela dagen hittills, vi var visserligen ute halva dagen igår och alla vet väl hur frisk luft påverkar de små....Dom sover sååå fint efter en heldag ute i friska luften :-D Jag satt och kikade i köket imorse och fäste blicken på mitt ganska fula och väldigt vanliga flaskställ och blev konstigt nog varm i hela kroppen...JAG HAR BARN!!! Vilken känsla egentligen...haha. Älskar att vara mamma till världens goaste lilla tjej <3


Imorse när jag klev upp möttes jag av en fruktansvärd syn...Min en gång så fian Aloe Vera blomma låg alldeles söndersliten på golvet :-( Buhu....Jag har ju tre små söta kattungar som hittar på en massa bus när dom är tillsammans allihop. En av dom ska Nadjasystern ha så henne blir jag förhoppningsvis av med snart men de två små pojkarna har ingen velat ha än...

NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD? Två små hankatter, långhåriga ch svarta. Underbart fina :-D Haha, ingen kommer antagligen svara men det är ju värt ett försök. image40

Fina va?! Hihi!

Nej nu ska jag nog upp till lilltjejen igen men jag skriver säkert mer sen! Ha det gött...HÄJJ- Som vi sa när vi var mindre :-D

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha du är så rolig Sandra ;D;D

2008-06-05 @ 22:05:25
URL: http://linngabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0