4 dagar känns evighets långa...Hur ska detta gå?

Ja precis hur ska detta gå??! Om jag redan känner mig utless på detta. BM sa att min mage ska sjunka nu när bebis är fixerda och allt och eftersom den varit fixerad i två veckor så borde magen ha sjunkit vid det här laget...Hmm, kanske eller inte. Får ju fan ingen luft...det är bebis i precis hela magen ända upp på bröstkorgen och allt är sååååå himla tungt...Ska inte gnälla, jag mår ju hyffsat bra för övrigt och BF är inte än på 4 dagar men ändå.Känner mig som en stor fet ko....

Idag kom pappa hem från Norge och imorgon ska vi äta påskmiddag allihop. Vi skulle väl egentligen gjort det idag men eftersom pappa jobbade natt igår och hann inte sova något innan hans flyg från Norge gick så bestämde vi oss för att skjuta upp det till imorgon. Nadja är inte heller hemma men hon kommer på söndag förmiddag så imorgon blir ju perfekt...*tss*

Snart ska jag och Tommy flytta ner datorerna till källaren och röja här på hallen där vi har "kontor" nu...ska bli så skönt att få röja undan en massa skräp :-) Städtokig är jag...hihihi.

Nej nu ska jag äta lite påskgodis och mysa med min älskling <3

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0