Barnvakt

Idag ska jag vara barnvakt till mina små barn. Rätt coolt egentligen, jag har passat samma barn i över 3 år nu. När jag flyttade hit var Leon bara ½ år och nu på lördas fyller han 4 år. Tihi....Har köpt en spindelmannen kudde till honom, han älskar spindelmannen. Nästa fredag ska Evelina ha en isshow och jag har blivit bjuden....får se om jag kan gå på den då...Fast det är väl inte troligt att jag fått någon bebis tills dess. Jag är såååå övertygad om att jag kommer gå över tiden.

Jag har köpt en present till Tommy...något som han har önskat sig en längre tid men jag vågar inte skriva vad det är i FALL han skulle gå in och läsa. Han kommer bli glad i alla fall, hoppas jag :-D

Nej nu ska jag gå och spela vem vill bli miljonär...Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej.. va va d tommy fick? du vet väl hur nyfiken jag e... haha... tryck ut bebis nu! puss å kram

2008-03-24 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0