It´s my life ^^

Varje gång jag sätter mig vid datorn vaknar Engla uppe i sitt rum. Hur stor är chansen att hon faktiskt vet vad jag pysslar med här nere i källaren?! Inte så stor, ändå lyckas hon alltid vakna PRECIS när jag slår ner min feta röv i datastolen...:-( Måste alltså gå upp snart igen, hon ligger och bökar runt där uppe i sängen. Ville bara berätta lite snabbt att jag och Tommy köpte nya hyllor till vårt vardagsrum häromdagen, det blev jättefint tycker jag :-)

Jag har räknat ut att jag gått ner 7½ kg i vikt den sista månaden :-D Nöjd som bara den. Enda problemet nu är att jag inte har några kläder som passar, allt är för stort. Förut var allt för smått, haha. Tänkt att saker och ting aldrig kan vara helt lagom :-)

Igår var jag, mamma och hjärtat i Åmål och handlade lite julklappar, har mer att handla så jag måste nog åka till Karlstad någon dag med. Jag och Tommy har räknat ut att vi har över 40 pers att köpa julklappar till i år...Tur att vi kan baka ihop presenterna familjevis i alla fall, hade blivit totalruinerad annars ju. Nej nu ska jag gå upp. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0