Ont i huvudet!!!

Som bara den också, förstår inte riktigt vad som är fel med den stackars håriga knölen som envisas med att sitta kvar på mina axlar trots att den bara förstör stämningen i hela kroppen, har knölen ont mår ju resten inte heller bra :-(...Partypooper!

V, har förresten fått en liten dotter. En sån himla sötis med massa mörkt hår och röda små plutläppar :-) GRATTIS till er!

Jag blir alldeles sjuk efter en liten bebis till men som jag har sagt förr så har jag nog med den jag har :-) Hon är dock inte så liten längre, fisen blir 8 månader den 1 Dec så hon är ju stora tjejen nu :-) Engla har stannat upp lite nu och kan inte så vansinnigt mycket mer än andra 8 månaders bebisar (ganska skönt måste jag säga), annat var det för ca 4 månader sen när min lilla skitunge kröp omkring inne på babymassagen och de andra barnen knappt vände sig...alla var väldans imponerade :-) Hon klättrar visserligen och det gör kanske inte så många andra 8 månaders barn, hon kan klättra upp på massa saker utan problem, en Pampers låda tex.  men det är inte bara imponerande utan också en massa extra passande...hon har ju liksom ingen koll på hur man kommer ner igen utan att halvt slå ihjäl sig...Galna bebis :-D Ska lägga in en bild sen när jag kommer ihåg att ta med minneskortet ner, bilden är förstås på Engla, när hon klättrar in i moster Linns skafferi...haha. Som jag sa, GALEN :-)

Nu ska jag gå upp och laga middag så Engla får mat när hon vaknar!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linn

WOOOA >< jag fattade inte varu menade med hårig knöl först , det var riktigt äckligt sagt ju :O:O Huvud hetere :D Och börja blogga nu damen!



Vi älskar er <3

2008-12-06 @ 00:02:42
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0