Tja ;-)

Hejsan igen! Förlåt för mitt ganska långa blogguppehåll men jag har bara inte orkat.

Idag har jag och Estelle bakat lussekatter :-) De såg ganska lustiga och ojämna ut men det gör inget för de smakade ju som de skulle. Inte för att jag vet vad de smakade, äter inte saffran men alla andra sa att de smakade bra så jag får väl lita på det då :-D Tack Estelle, det var en trevlig kväll!

Engla har blivit jättejobbig att lägga igen, hon som hade blivit så bra och nu är hon jätte krånglig igen helt plötsligt...fast det gör inte så mycket. Det som är jobbigast just nu är väl mornarna, hon väckte mig seriöst 05,30 imorse och var jättepigg och skulle leka...Jösses bebis, snacka om energi...Kan mamma få låna lite??!! Jag tog upp henne ur sängen och la ut massa roliga leksaker sen la jag mig och vilade i Englas lektält, tänkte väl att hon skulle ha fullt upp med att leka. Jag hade fel kan jag säga, hon kom infarande i tältet och slog mig i huvudet och skrek allt vad hon kunde och blev inte tyst förrän jag satte mig upp och tittade på henne när hon lekte...haha! BUSUNGE!

Ja nu är det snart dags för V att föda, Spännande! Jag blir så sugen på en till varje gång någon av mina vänner närmar sig sina förlossningar, fast sen ångrar jag mig..haha. Jag är mer än nöjd med det lilla bustrollet jag har, om ett år eller så kanske nästa kan börja planeras?!
På tal om förlossningar, jag läste om en tjej som födde sitt andra barn för ett par dagar sen. Hon skrev att hennes kille och det äldre syskonet kom och hämtade hem dom från bb redan dagen efter förlossningen och en tjej hade kommenterat "Åkte ni hem redan dagen efter, imponerad"...Hmm, det var ju hennes andra barn, Jag var tvungen att åka hem dagen efter trots att Engla var mitt första barn...eller ja, jag hade ju kunnat legat kvar på patienthotellet där det inte finns någon hjälp att få men jag tyckte hem lät bättre. Det är då märkligt!

Nej nu ska jag gå upp och sova, i fall Engla får för sig att gå upp lika tidigt imorgon så har jag i alla fall fått några timmar sömn :-D

Slänger bara in en av de senaste bilderna på Englisen:


Min cheerleader baby :-)

-"Var tusan såg jag den  där nu då"

Går inte beskriva kärleken jag känner för dig min lilla prinsessa :-) Du är mitt allt!!!

Mamma vore ingenting utan dig!


Natti natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0