Arena igår/natt :-D

Igår var jag ute och tog ett par öl, har inte druckit på 1½ år eller nåt ju. Jag var ganska säker på att det skulle räcka med att sniffa lite på en folkis så var jag i god form sen men jag hade helt fel. Jag drack 4 starköl och var än dock bara lite salongsberusad, kanonbra :-) Jag hade egentligen inte alls tänkt att göra något igår...Satt som vanligt hemma och mölade i mig mat och letade fula finnar att klämma inte ont anande om att Linn skulle ringa 21,30...."Hej! Kom in på fest vet jag, Nadja har ju inflyttningsfest"! Sagt och gjort, kom iväg hemifrån när kl var 23 eller nå sånt och var inne i stan runt 23,40. Linn kom och mötte mig :-) Vi gick ner på stan för att möta upp Nadja och hennes polare nere på Arena. Jag har tydligen glömt bort hur mycket folk som är på sådana där ställen för jag frös till is i samma ögonblick vi lämnat in våra jackor....ville bara springa och gömma mig någonstans som den eremit jag är...Som tur var fick Linn, Nadja och framförallt Anders mig på bättre tankar ganska snart. Stackars Anders försökte febrilt få upp mig på dansgolvet medan jag stod och stretade emot som ett gammalt får...Han lyckades dock till slut så någon liten svängom blev det väl :-) Tack Anders! Efter Arena stängt gick vi mot Herrhagen igen för att ha efterfest....Vi blev hela 5 pers...Haha :-) Men det var trevligt som fan det med! Anders fick mig även att dansa en liten sväng där...haha. Hur som helst så slutade kvällen med att jag och Linn somnade lite snyggt i Nadjas säng när de andra var ute i köket och käkade lite fyllemat...vaknade av att Nadja väste att vi skulle gå hem till pappa och sova vilket vi gjorde....somnade igen när kl var 05,30 men blev väckty igen redan 07,30 av ett väldans gulligt sms från Engla och Tommy :-) Pigg som en mört ändå....ända fram till nu typ...Haha.

Hade en väldigt kul utekväll med mina underbara systrar i alla fall! Älskar er så grymt mycket, ni är det bästa som finns!

La familia<3

Kommentarer
Postat av: Linn

det var såå kul att du kom , jag älskar dig <3

2008-10-12 @ 22:58:15
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0