Familjen!

Ja idag kom hela högen ner till oss för att äta middag en sista gång innan pappa försvinner igen. Det blev väldans trevligt eller som pappas arbetskamrat säger, Nice :-D Mikael var med idag också så det var lite extra skoj just idag :-) Vi käkade kotlett (inte ugglekött som mamma skrev, hehe) hasselbackspotatis och champinjonsås...Mumma!


Linn, Nadja och Mikael, mätta och belåtna :-)

Anthony var så söt idag i sina hängselbyxor...och Linns handväska ;-)


Engla mår fortfarande inge bra, snarare sämre än vad hon gjorde för ett par dagar sen. Hennes högra öga bara rinner och varar...stackars lilla älsklingen mammas. Har som tur är läkartid på måndag så jag hoppas dom gör något åt saken då. När jag la Engla nu på kvällen så tvärslocknade hon på två röda sekunder, men van som jag blivit så satt jag och väntade på det vanliga knäppet i babyvakten när hon lägger sig ordentligt till rätta inne i sängen...Det brukar knäppa efter en kvart eller så men när jag inte hört något på en timme så var jag bara tvungen att smita in för att se hur hon mådde....Självklart lyckades jag slå upp dörren mot väggen och älsklingen började snurra runt som en skottspole i sängen....BRA jobbat Sandra! Efter det knäpper det till titt som tätt och hon verkar inte alls sova så bra längre....(pucko, Pucko, PUCKO!!!) Tänk att man kan bli så nojjig att man inte ens låter de stackars barnen sova ifred....Jösses :-) Jag duschade Engla nu på kvällen innan hon skulle sova, det var skönt tyckte hon. For omkring som en galning i vattnet och skvätte :-) Efter duschen var det dags för blöja och pyjamas, hade precis torkat henne klart och lagt henne på skötbordet när syndafloden ala Engla kom....Hela barnet blött av kiss, mysigt. det var bara att hasa sig in med henne i duschen igen för att spola av allt...Engla verkade inte ha något emot det...Haha!
Åh, idag ställde sig Engla upp alldeles själv i spjälsängen för första gången....Så himla underbar min dotter är! Är så stolt över henne! Tommy lyckades till och med få det på kort :-D


Godingen!!!

Nej nu ska jag tvinga upp mamma att inspektera mitt hem som jag städat så fint nu på kvällskvisten men ni får ha det så bra!

Tack familjen för en mycket trevlig middag :-) Älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv :)<3

2008-10-19 @ 21:27:01
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0