Galet trött idag!

Har varit ute och gått 5 km idag, orkade fan inte gå allt, är så galet trött så det finns inte. Inte fick jag något gjort här hemma heller för Engla tjuter som en mistlur vad man än gör, hon vill inte ligga, sitta, krypa, stå eller ja för all del gå...inget vill hon göra. Hon bara skriker (så mamma blir alldeles förstörd)...Kanske kan var tänder men jag vet inte, varken ser eller känner nå i munnen...Hmm, tips, någon??? Hur var/är era 6 månaders bebisar???

Var ute och ryktade våra hästar nu på kvällen, hästdammet letade sig in i de djupaste delar av  min stackars näsa så jag nyser och kliar som en bestatt men det blir då inte ett dugg bättre inte.

Tog massa bilder på Engla idag men glömde som vanligt minneskortet...Undrar om man kan få Alzheimers bekräftat vid 22 års ålder? Måste ju fan va något sånt, kommer ju inte ihåg någonting längre. Glömde bort föräldragruppen i onsdags också, ringde ju inte ens och sa att jag inte kunde komma...(Kom nämligen inte på att det överhuvudtaget hade varit F-grupp föränn idag..*skamsen*)!!! Jag är en usel F-gruppare och stackars Birgit tror kanske att jag bara sket i det, hon har ju ingen aning om att jag fått Alzheimer!

Nu ska jag gå upp och kika på tv en stund för att sen decka lite snygg någonstans...i soffan, duschen (kom på att jag måste duscha av allt läskigt hästdamm) eller på något annat lämpligt ställe....tar mig eventuellt in i sängen :-D

Ha det GÖTT (med gubbig basröst...Linn kommer att förstå ;-) )

Kommentarer
Postat av: nadja

Engla är så söööt :D pussa henne från mig!

2008-10-10 @ 17:04:55
URL: http://nadjanylen.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahahaha du är såå rolig :P:P

2008-10-10 @ 17:34:31
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Linda

Varsågod! =)

2008-10-12 @ 13:41:34
URL: http://hakuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0