Gumman min...

verkar aldrig bli helt frisk ju :-( Inatt har hon vaknat hur många gånger som  helst och varit alldeles genomtät i näsan. Vill inte ge henne för mycket näsdroppar heller ju...hmm, krångel förkylning! Annars är hon då pigg...sitter här nere vid Tommys dator och tittar på carzy frog dj. Hennes favorit :-D Go hon är*LOVE*

Jag ska gå upp och laga lunch åt oss nu, vi börjar bli lite hungriga. Var hos Birgit igår en sväng. Berättade om Englas vällingbekymmer och hon sa att jag gjort rätt som tog bort vällingen igen. Hon tyckte jag borde köpa majsvälling utan laktos för att se om den fungerar bättre så jag lär väl göra det då :-) Engla visade Birgit alla sin knep igår, hon stod på knä och reste benen så hon blev stående som en pyramid och därifrån satte hon sig felfritt på rumpan...haha. Birgit var alldeles chockad och sa att Engla är fantaskisk :-D *mycket stolt mamma*

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hon ÄR fantastisk! förästen använd inte snorsugen mer, dem sa på apoteket att man kan förstöra saker o slemhinnor därinne :(

2008-10-15 @ 22:36:12
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0