Baka, baka liten kaka....

Ska gå upp till mitt kära kök och ställa mig att baka en plåt kärleksmums till Anthonys kalas imorgon :-) Ska bli trevligt, hoppas bara Engla sover igenom baket...hon försöker slita av mig brallorna annars när jag står vid bänken vilket jag gör varje gång jag lagar mat eller bakar :-) Vet inte varför men hon tycker nog det ser kul ut när mamma hoppar omkring och drar upp brallorna hela tiden :-D Ska försöka komma ihåg att ta med minneskortet till kameran ner också och lägga in lite nya bilder...Måste ju visa alla roliga saker lillfisen gör :-D

Måste ta med mig byxorna som jag tänkte ge till Lydia imorgon också...Fick ett par byxor i ett av Tradera paketen jag köpte men dom passa inte ihop med något annat som Engla har i sin garderob så jag hoppas Lydia kan ha dom och att Eva vill ha dom...haha^^

Nej nu måste jag gå....Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0