Hon fick en flicka :-)

Ja precis, hon jag skrev om häromdagen har tydligen fått en liten flicka, det är i alla fall vad alla skriver på hennes FL så jag hoppas det stämmer...haha :-) GRATTIS!

Min lilla flicka sover hon :-) Hon väckte mig strax före 7 imorse....La henne bredvid mig och bullade upp andra sidan av sängen med massa kuddar, tanken var att vi skulle kunna ligga där och mysa men det ville INTE Engla...Hon slet mig i håret och vrålade så högt hon bara kunde; "Aaaaaaaahhhhhh" och sen "Bladlabladlabla". Min dotter är världens snällaste när hon vill...Haha!

På tisdag fyller världens vackraste pojke 1 helt år :-) Jag är den mest stolta moster som finns i hela världen tror jag :-) Vi ska in till Linn och Anthony nu på lördag och fira hans stora dag :-) Enligt källor ska vi ha glittriga partyhattar på kalaset...Hmm, vet inte riktigt vad jag tycker om detta påstående men jag gör ju allt för Anthony, så jag får väl ställa upp..hihi.


Födelsedagsbarnet :-) Älskar dig Anthony!

Nu ska jag gå upp och kika på Englas nya kläder som kom med posten! Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha ja det var tur pjhhu ;D det finns bara 6 partaj hattar, så om du har RIKTIG tur så kanske du slipper, men jag tror du skulle vara riktigt söt i en :):) älskar er! pussar <3<3

2008-09-18 @ 22:05:16
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0