Jag suger på det här....

Ja jag vet....Så jävla kass på att skriva blogg så det finns inte...Problemet ligger väl i att datorn står i vår iskalla källare för jag har ingen plats uppe i lägenheten, jag kan bara gå ner när Engla sover och då är jag oftast upptagen med något annat eller är alldeles för trött efter dagen. Jag lovade er hur som helst bilder så nu kommer det massor :-)


Trött, sliten och skitig som bara den :-)

5 månader idag :-)

Titta mamma vad jag kan!

Lätt som en plätt!

Mammas goFis :-)

Nyvaken glad bebis :-D

Mamma och dotter!

När man hoppar hoppgunga blir man lätt....

..trött och måste vila hos mamma en stund :-)

Morotspuré är mumma...

Potatis med dillkött däremot, är bara jätte....

...ÄCKLIGT!

Att leka med maten är i alla fall skoj!!!

Oh...vad har mamma här uppe?!

Måste kika lite närmre...måste komma upp!

Så där ja...Nu ska vi se...

Åh, vad mycket skoj det fanns att riva i här då :-)


Engla ligger just nu och sover efter att ha försökt göra sin mor gaaaalen nu på förmiddagen. Hon bara tvärvägrade att sova så jag tänkte; "Nej men lek lite då"..Nej, då skrek hon....Vad jag än gjorde så var det fel...det slutade med att jag också grinade och var halvt hysterisk...Hehe (pinigt) Dålig dag idag antar jag...Om ett par timmar ska jag och Engla gå upp till bvc för att väga och mäta, jag ska även be Birgit kika i Englas öron om hon kan se något som inte ser bra ut. Engla river i dom hela tiden tycker jag. Bäst att kolla det i alla fall.
Ja som ni ser så har hon börjat klättra ordentligt nu, har fått sänka spjälsängen helt och hållet :-) Busunge!  Hon är så duktig tycker jag :-) Snart ska jag gå upp och koka potatis och göra egen potatispuré till lunch åt henne, hoppas det smakar bättre än den köpta.

Ja nu har jag i alla fall skrivit lite och jag ska försöka att inte göra sådana fruktansvärda uppehåll i mitt skrivande. Ha det så bra alla :-)

Kommentarer
Postat av: karro

Hej.

Duktig din tös är och himla söt.! Fabbe bara ligger han. Han vill inte göra vidare mkt inte! Men men jag hoppas det kommer snart det oxå.

Syns på lördag hos linn för jag hoppas att ni oxå ska dit.

Kram på er

2008-09-16 @ 22:37:02
URL: http://www.metrobloggen.se/femtejanuari
Postat av: Frida

Ååh va Enga äe söt, va hon har vuxit! kram

2008-09-16 @ 22:46:56
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0