Lustigt...

Jag har fått skapa ytterligare en Engla-mapp på Lunarstorm för mina bilder får inte plats i den gamla, så nu har jag två mappar med Englisen..haha."Det är könstigt", som Madde säger :-D Igår bakade jag massa småkakor som Night Rebels ska sälja på Säffle MÂRTEN (fniss) imorgon...Det blev kanelkakor, chokladkakor med choklad bitar i, både bruna och ljusa, kokoskakor och tigerkakor...Hoppas det räcker.

Aj fan, nu vaknade Engla...inge bra. Har inte hunnit fått ut hästarna än nämligen...Jaja, måste väl gå jag då :-) Hörs kanske senare! Puss hej!

Jo btw...min goa kusin tycks tro att hon inte är så omtyckt (av någon anledning) men jag vill bara försäkra dig om att DET ÄR DU! Trots att vi inte umgåtts så mycket innan barna kom så vill jag att du ska veta att jag tycker om dig massa jätte mycket! Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så jätte mycket gumman för att du ställde upp och bakade! Älskar dig! Puss

2008-09-25 @ 14:32:34
URL: http://madsown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0