Min galna bebis :-)

20 mars - 18 april
Din vädurbaby är otroligt pigg från start. Hon är en riktig äventyrare som inte kan vänta länge nog innan hon börjar upptäcka sin egen förmåga och världen runt omkring. Det är full fart hela tiden...hon kryper tidigt, och hon springer nästan innan hon ens kan gå så bråttom är det. Och var inte orolig för att hon inte säger ifrån. Även det gör hon så det riktigt märks, ibland bara för att retas.

Detta stämmer så väl att det nästan är kusligt..haha. Engla har varit busig idag. Rev ut alla dvd filmer 3 gånger och flinade när jag tittade på henne och "Englaaaa" med sådan där vuxen röst ni vet...haha, hon är så go. Sover så sött nu....hoppas jag. Tommy är ju där uppe som tur är, hon ville inte alls sova nu på kvällen trots att ögonen for ihop som två magneter...hihi.
Hon åt bra med mat idag också, potatis har ju hittills inte varit någon höjdare men idag smaskade hon och åt :-) Det är min tjej det!

Idag kom kläderna jag köpt också...massa fina bodies och 5 par byxor. Hennes nya fina pyjamas kom idag också, rosa med dödskallar på :-)

Cute :-)

Ska väl gå upp snart men måste hänga en tvätt först, har varit sååå duktig idag :-)

NattiNatt!

Kommentarer
Postat av: nadja

Oj sandra, nu har du slagit på stort! de va så mycket inlägg att ja knappt hann läsa, haha :D Och Engla är så söt, jag längtar tills jag träffar er på lördag :) MASSA PUSSAR OCH KRAMAR!!! Älskar er i massvis <3<3

2008-09-19 @ 04:38:15
URL: http://nadjanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0