Åh stackars människa!

Det är en kille från Algeriet som skriver till mig på msn...stackaren sa häromdagen: "I really feel love for u sandra" efter ett tag skrev han; "u wont to be mi wife" varpå jag svarade att det inte går pga att han är muslim och jag skulle aldrig kunna gifta in mig i Islam. Då säger han;"I would give up Allah and islam to be with u"!!!

Asså, snacka om desperat krake men ändå lite gulligt, jösses! Men jag avböjde vänligt men bestämt Blockade honom också iofs mest för säkerhets skull...haha. Fattar inte riktigt hur dom tar sig in på min msn, varken addar eller godkänner dom mig lik förbannat är dom där...8^O...

Jaja, nu har jag bloggat lite i alla fall, inget mer gnäll om man får be, syftar absolut inte på någon speciell LINN!!! Love love!

Kommentarer
Postat av: Linn

Varför vill du inte gifta in dig i islam? Islam liksom - uhh va finnt! :)



Och jag vill (läs: kräver) minst ETT inlägg per dag. Annars blir jag såå himla ledsen vet du väl :'( :'( BUHUUUUUU gråter hejdlöst och hysteriskt

2009-04-08 @ 19:24:43
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: Sandra

Linn=Ganska så störd!

2009-04-09 @ 11:49:11
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0