Ångis!!!

Haha, idag fick jag en bild på det mest vidriga jag sett i hela mitt liv....nästan i alla fall. Ångvältar ska INTE skicka bilder på sig själva när de ser ut som ångvältar...Gud så äckligt...Många av er som läser det här kommer inte fatta ett dugg men huvudsaken är att familjen förstår och att jag får skriva av mig. Känner ett fruktansvärt äckel...haha. Spyreflexen funkar då som den ska i alla fall...hohohoho.

Har ont i magen idag...jobbigt ont. Känns som om något ska hända eller som om något jag inte vill veta just är på väg att uppdagas...hmm, undrar vad?!

Nästa vecka börjar jag jobba bort fläsket så man blir redo för stranden någon gång...hoppas jag i alla fall. Inte säkert jag får bort ett enda litet kilo men jag ska då verkligen försöka i alla fall. Känner att det måste hända nåt snart...vill se ut som jag gjorde förr,  innan jag blev en bekväm flickväns som käkade chips med sin pojkvän varje fredag och innan jag blev mamma....Blääää för fläsket! Det gäller ju att passa vad man äter hädanefter, annars kanske jag också ser ut som ångvälten snart....Wöööe!

Gaaaah, nu hör jag att Engla brutit sig in i ett skåp....hörs sen! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0