Stressad påskkärring!!!


Engla är inte mkt till påsk kärring så här på Påskaftin men det får gå ändå;-)

Sötaste blöjröven i den sötaste pyjamasen EVER!!!

Påsktårta som efterrätt...det blir nog smarrigt värre hoppas jag :-)

Haha, mina marsinpan kycklingar...

Hemmagjorda Mums-Mums....sååå goda, smakar nästan precis som orginalet :-D

Är egentligen stressad som bara den men jag kände att jag var tvungen att få slappa framför datorn en stund innan jag fortsätter med allt...då blev det ju ett inlägg här också, måste ju hålla Linn nöjd så hon inte blir ledsen!

Men nu måste jag fortsätta igen! Hörs kanske sen!

Kommentarer
Postat av: karolina

jag förstår inte att du är såååå grym på att baka! hallå lixom. Pussa och krama alla från oss oxå!

2009-04-11 @ 21:51:09
URL: http://maxfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0