Ytterligare en mycket normal och spännande konversation på FB

Sandra Nylén
 Sandra Nylén kl. 11:31 den 9 april
Jag klarar vilket regnväder som helst med min kvast, vare sig det regnar eller snöar ;-)
Thorbjörn Andersson
Thorbjörn Andersson kl. 11:33 den 9 april
Flyg hit och hälsa på då, så bjuder jag på en påsköl! ;)
Sandra Nylén
 Sandra Nylén kl. 11:34 den 9 april
Det låter gött men jag måste ju hinna fram så jag får träffa the man him self ;-)
Thorbjörn Andersson
Thorbjörn Andersson kl. 11:40 den 9 april
Du hinner nog. ;)
Sandra Nylén
 Sandra Nylén kl. 11:43 den 9 april
Ja ok då, ska se vad jag hinner med. Måste försöka bygga någon form av hänganordning åt kattfaan bara, den är så fet så jag tror inte han får plats på kvasten...jag hör av mig om hurvida jag hinner till dig eller inte ;-)
Thorbjörn Andersson
Thorbjörn Andersson kl. 11:44 den 9 april
Låter bra det! ;) Ta den feta katten i en ryggsäck?
Sandra Nylén
 Sandra Nylén kl. 11:45 den 9 april
Smart, fast det är ju lite av en tradition att de sitter någonstans på kvasten, får se hur jag gör med skrället :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0