"Think before you ink"

TRÖÖÖÖTT! Kan inte förstå att man ska behöva vara så trött bara för att man kliver upp i hyfsad tid??!!confused smileys
Sovit skit i natt också iofs...

Igår kväll var jag och Engla ute och promenixade...vi gick upp till affären. Meningen var att Engla skulle få gå en bit själv för göra över med lite energi. Innan vi gick, packade jag ner henne i den mysiga åkpåsen, skulle precis ta hennes skor med mig när något distraherade mig och sen gick vi. Insåg när vi kom upp till affären att barnet inte kunde gå själv för att jag lämnat hennes skor...Engla var INTE glad kan jag lova :S Fööörlååååt! Hon lugnade sig ganska fort igen dock. När vi kom hem gjorde vi middag och strax efter det dök Misha in en stund. Det var trevligt som alltidlove smileys Linn och Anthony åkte hem igår efter att ha sovit här i två nätter...det blev tomt och "tyst" efter dom. Fast Engla gör sitt bästa för att jag inte ska känna att det blivit FÖR tyst ;)

Tommy började på sin andra tatuering igår...jag är liiite avundesjuk men känner mig samtidigt ganska unik, de flesta idag har ju tatuering eller piercing, känns som om jag kanske ska fortsätta att vara fri från sånt så är jag den som sticker ut senadult smileys Vill ha en men samtidigt känns lite små disturbing att jag kommer sitta på nåt boende när jag är 80 år och är hängig med en en bläck fläck som inte längre har någon form pga alla valkar och rynkor. Tror kanske det är bättre att låta bli??!!

Måste nog umgås lite med Engla nu...hon springer ut hit varannan minut för att kolla om jag vill "mååååååååååla" med henne. Bäst jag gör det då :):):)

Hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är nog så, känns redan bättre idag så men just nu tror jag inte ens att det finns nån ände på allt :)



Tatueringar är inte lätt, jag velade i flera år innan jag betsämde mej för att göra en. Jag är glad att jag väntade jag. För annars hade jag nog haft en massa som jag inte skulle vilja ha idag. :)

2009-12-11 @ 14:45:09
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Linn

Lika bra du målar med henne så hon inte målar sönder något mera :D

Puss på er! <3<3

2009-12-12 @ 01:45:44
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0