Hur ska jag göra idag då?

Idag har vår nya barnstol kommit. Nu sitter jag och fundilurar på om jag ska sätta mig i bilen och åka in till Karlstad, känns som om jag vill ha hem den så snart som möjligt eftersom Engla är sååå himla för stor för den gamla men jag har ett litet problem...Alla säger att det är vansinnigt halt på vägarna. Vill verkligen inte ha med mig Engla om det är snorhalt i fall det skulle hända något. Inte för att det är så bra om det händer mig något heller men då vet jag ju i alla fall att inte Engla blir skadad, dessutom är hon förkyld så jag vill verkligen inte utsätta henne för en roadtrip till Karlstad idag. Skulle visserligen kunna vänta tills imorgon och se hur vädret är då men med mi otur så är det nog både halare och värre imorgon....Hmm. Vill ha sommar nu. Hatar snö, hatar vinter, hatar mammas iskalla bil och jag hatar att inte veta vad jag ska göra :-(
Nej fy så grinigt det här inlägget blev...hehe. Sorry!

Jag får helt enkelt gå ut och spåna lite med mor...Vi hörs sen! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0