Min skruttunge

Ja hon är allt ett riktigt litet lyckopiller. Finns nästan inget i världen som gör mig ledsen så länge jag har min fisLisa hos mig(med förutsättning att hon är snäll och go :-D)..haha!
Hon har blivit en riktig hejare på att gå, åh det känns såååååå bra. Bara 10 månader gammal och går :-) *stolt mamma* Har egentligen inte så mycket att skriva, vet inte om jag hinner innan fingrarna fryser ihop och går av, heller för den delen. Ville typ bara skriva att min unge är det vackraste, finaste och gudomligaste som finns på denna jord...fast det tycker väl de flesta mammor om sina älskade små fisar :-)(Finns ju som sagt undantag där med, vissa mammor super ju hellre än är hemma hos barnensign smileys)

                                                                                                                    
Allå, allå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0