Jobbat idag!

Idag har jag varit iväg och jobbat för första gången sedan Engla föddes. Guuud vad jag saknade henne! Men det var lite skönt också, att få komma igång och göra något igen. Jag fick massvis med beröm dessutom och det hjälper ju på självförtroendet nu efter en lång jobbtorka :-) Jag var på gruppboendet idag, lite annorlunda mot centrum men det var skönt med en liten mjukstart. Det är så himla mkt lugnare på gruppboendet. Nu ska jag gå upp och ta en dusch, ville egentligen bara försöka få igång bloggen igen, har fått en massa kommentarer om att jag ska börja blogga igen så okej då :-)

Take care!!!


Älskar dig sååååååååååå mycket min lilla marsipangris :-D   Du är
"to good to be true"!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

hon är verkligen jättesöt! /Petra

2009-01-28 @ 15:43:56
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0