Galet längesen ens!

Skyller på jobbet och allt annat som varit den sista tiden...Jösses så mycket som hänt!

Men jag tänkte förenkla det hela med att lägga in lite nya bilder....(eftersom någon raderat alla de gamla) Och sen får vi väl se om jag orkar skriva nå mer!


Jag och Böbben

Jag och Fixen

Jag och Fixen igen...lilla hästen eller :O

Tommy och Engla


Hmm, det var ju inte så många bilder heller....Kan dock bero på att min älskade lillasyster krashade bägge mina hårddiska i datorn så nu är ALLT borta :(

Det går nog att få tillbaka allt med rätt program och om rätt person hjälper mig men ändå :S

Tommy är uppe och spelar idag så Engla kom hem idag igen, men ska åka med Tommy tillbaka till stan så fort han kommit hem imorgon. Skönt att hon får umgås lite med pappa också :)

Själv får jag mig nog en fet utskällning på fredag ang lite stuff on work och sådär men jag kan faktiskt inte ta på mig allt ansvar när det gäller sånt...vi får se vad det går helt enkelt.

Nä, känner mig aningen boooooring idag så det blir inte mycket bättre än så här!

Ha det! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linn

meeeera! blogga meraaaa ens! <3

2009-07-09 @ 08:40:52
URL: http://linngabriella.blogg.se/
Postat av: karolina

Shit vad liten du har blivit!!! :)

kram till er

2009-07-09 @ 18:57:44
URL: http://maxfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0