ENS!

Har ingen aning om vad jag ska skriva...Ungen driver mig till vansinne minst 1000 gånger om dagen och jag är trött och somnar överallt....det är undefär det...Och jo ja, Tommy ska tattuera sig idag -,- Vill jag med de men får jag det, nej ens....Har jag råd med det? Verkligen nej, ens! Så vad gör man då?

Mjo man sitter ensam och övergiven i en enorm lägenhet med broms bett på vristen som VÄGRAR bli nå mindre och slutar inte att klia, funderar på om man ska äta något trots att man inte är ett dugg hungrig eftersom man åt frukost för typ en liten stund sen, vill ha kaffe men magen tillåter liksom bara ett visst antal koppar på morgonen, lagt en unge som ändå inte sover och skriver blogg.....(detta gör man trots att det finns en miljon grejer som måste göras här hemma, städa, diska, tvätta...men vem orkar det en varm och ooootroligt deprimerande dag som denna?!)

Hmm..........

Det låter som ett ganska tråkigt liv, nu kanske många tror att jag ska säga något i stil med "fast jag älskar ändå mitt liv" men det tänker jag inte....Det ÄR tråkigt och jag är trött så det så *besserwisser smiley* Missförstå mig rätt, jag älskar min lilla kalaspingla som ligger och krånglar inne i sängen just nu och jag tycker om att vara mig...MEN det är fortfarande skit tråkigt ibland (det måste man väl få tycka va???)
Pratade med H igår...han lugnade ner mig lite och berättade roliga saker så jag skulle få annat att tänka på en stund...Tack för du finns!

Nä, men detta går ju inte...får nog bli en kopp kaffe till ändå....

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0