Meeeen!

På torsdag tar Nadja studenten och jag ser ut som jag nyss krupit ut under en sten....behöver Linda men hon har nog så fullt upp nu att jag får väl gå och se ut så här...inge bra alls :( Dessutom kommer en kompis hit i helgen och jag vill inte se ut som kraxande häxan bakom stenen...va fan!

Nadja var på bal igår också...Enligt pappa var hon vackrast av dom alla och det kan jag tro...Hon är ju en av oss...*mallig smiley* hahahaha! Älskar dig gumman min!

Engla har precis somnat....ugh, den ungen alltså...hahahaha. Hon är helt underbar men såååå trotsig. Fattar inte, hon är ju bara 14 månader, hur kommer detta bli sen när det "riktiga" trotset sätter in....:O

Är fortfarande så där löjligt glad, kan inte begripa...hahahaha! Eller jo det kan jag men ändå...

Igår körde jag ut Tommy till Borgvik så han fick hämta sin bil som han köpt...En Audi A6-95...låter modellen bekant? Kan vara för att det är en sån jag har velat ha nu hur länge som helst men jaja, Jag är glad för hans skull :) Den var faktiskt jätte fräsh och fin fast den har stått så länge :D

Ska ta och plocka lite nu jag...

Ha det bra!!!!!!! Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0