Underbar daaaaaag!

"A thousand miles seems pretty far But they've got planes and trains and cars I'd walk to you if I had no other way"


Idag har jag och Engla varit och handlat lite...insåg väl imorse någon gång att jag inte hade någon mat hemma...hahaha. Jag har liksom inte orkat bry mig...så länge får mat (vilket hon fått ;D) Så har jag varit nöjd men idag var det lite väl tomt....till och med jag blir ju hungrig ibland.

När vi kom hem hade mamma lagat mat så jag slapp stå med nåt...skönt det. Efter maten gick vi ut och lekte lite...Engla försöker som vanligt bara rymma ut på vägen....det går som bara den på dom där små tjocka benen....hon är sååå söt :D

Gud vad jag älskar det här vädret....vilket är märkligt eftersom jag ser ut som en kokt kräfta efter 5 minuter men det är en världslig sak.

Nu har jag bestämt mig...i Oktober SKA jag åka till Egypten...och jag vill ha dig med mig Majlis...:D Hade tänkt åka i september men det funkar ju inte med varken Tommys eller mammas jobb så det blir Oktober istället :D

Jaja, nu ska jag nog gå och kika lite på tv...Natti Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0