Vad är det för feeel?!

Åååååh vad den här häxan (som jag skrev om i tidigare inlägg) gör mig irriterad. Nu har hon vatit in och kommenterat på Tommys foton på Engla...bara va fan...hon har aldrig träffat ungen -,- Åh så löjligt omogen jag känner mig men det får man göra i sådana här situation....bestämmer jag *besserwisser smiley*

Engla kom i alla fall hem idag efter att ha åkt till Tommy igåt. Dom hade varit ut till Värmlands Bro idag och lekt med lilla söta Lova som bara är 25 dagar yngre än Engla =D Flickorna hade haft jättekul och Tommy hade fått en massa fina kort på dom...Jag gillart!!!

Nej nu ska jag sova för jag börjar jobba kl 7 imorgon :S Känns mindre upphetsande men vad gör man inte för lite extra pengar =D

Natti natt med er! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0