Grattis älskade syster!!!

Grattis på din 22 års dag...scuba diving in Sodwana Bay Älskar dig!!!!


Vi var inne i karlstad och firade Linn igår...Träffade Misha och hans finafina hund som jag blev alldeles förälskad i...vill också ha en Sixten...Karolina och Fabian kom dit också så det vart värsta släktträffen..hihii.

Tyvärr slutade inte dagen nå bra igår. Strax innan jag la Engla kom Estelle upp och grät. Magica hade sprungit in i hästhagen samtidigt som Jusse kom i full kareta...Trampade på henne och knäckte hennes skalle...Det värsta var väl att hon inte dog utan hon sprang iväg med blodet sprutande och bara skrek...mamma fick ta bort henne....Grät som en skitunge här igår med andra ord :( Precis som att inca inte var nog liksom.

Engla har haft svårt att sova i natt...hon är snorig igen så det ska väl bli något nytt elände nu kan jag tro...Har vaknat 6 gånger i natt och bara skrikit :( 

Nej nu ska jag laga lite lunch till Engla. Ha det!

Kommentarer
Postat av: nadja

sitter här och gråter, stackats magica, de gör ont i hela magen på mig :'(

2009-05-29 @ 03:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0