Jag har fått en award :D

Tack snälla mamma, älskar dig forum smileys




Jag har kom hem för en liten stund sen efter en av mina ooootroooligt hurtiga promenader, känner mig på topp...hur nu det är. Känner mig glad igen, var ju lite nere en sväng men nu är jag mig själv igen. Håller på att laga lunch åt Engla nu, åt min för en stund sen...kycklingsallad, as alwaysscuba diving in Phuket
Lyssnade på något såååå eländigt på youtube men jag vågar inte lägga ut henne på bloggen tror jag...hon tyckte nog själv att hon sjöng väldans fint meeeeeen....näää.

Engla håller på att bli sjuk också aim smileys
Vet inte om det är Estelle eller Anyhony baciller men sjuk blir hon nog i vilket fall...hehe. Hon ska vara hos Tommy i helgen så jag hoppas det inte blir för illa, då vill jag nog inte lämna henne där...blir så orolig så.
Gjorde en liten ny video på Engla igår.......



Haha, hon är så söt free smilies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0