Tar det omtag igen tro :(

Engla hostar och snorar igen...hon blev ju bättre en sväng men det verkar då inte vilja ge sig helt. Tyckte hon drog och kliade lite extra i öronen igår också så det blir att hålla koll på det! Insåg imorse att vi inte hade något bröd hemma :S Jaja, jag klarar mig utan men Engla äe ju inte så förtjust i så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...haha.

Jag sover som skit nu för tiden :( Vet inte alls varför. Jag kommer i säng ganska sent och är trött som bara fan men när jag lägger mig i sängen somnar jag inte...eller så somnar jag för att vakna igen efter en timma eller så...drygt som bara den!

Nej jag ska försöka knåpa ihop någon frukost åt Engla nu ja :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er med :) ta hand om er nu :) Pussa Englis fran mig!!! Alskar er!

2009-05-18 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0