Tröttis idag!

Jupp, det är jag. har nog legat och varit lite spänd inatt. Hittade inte babyvakten igår kväll så jag har legat och "lyssnat" hela natten...Hittade den imorse dock. Engla hade gömt den under skrivbordet...hehehehe. Hon sover inte alls nå bra, la henne för en timme sen och hon har sovit 30 av det sammantaget men men. Ska ringa till Birgit på tisdag och få tid för vaccinationen som de sköt upp för oss...då ska dom få kika på Englas öga samtidigt, det blir ju rött, svullet och gleggar som bara den varje gång hon blir lite förkyld, det ser ut att vara riktigt jobbigt för henne :(

Nu väger jag 64 kg...=D Jag är så glad att det går åt rätt håll, bara nåt kg kvar så är jag nöjd sen...Hade tänkt jag skulle börja gymma men jag vet inte alls hur det blir...har jag otur så jobbar jag väl mer eller mindre dygnet runt i sommar så vi la se hur mycket tid det blir över till en själv. Huvudsaken är att jag hinner mysa med Engla varje dag så får vi se som sagt hur det blir med resten. Vi har lite problem bara, jag jobbar nog bägge semesterperioderna och Tommy har bara 3-4 veckors semester :S Men det löser sig kanske....

På fredag kommer nadja hem....YEEEY! Saknar henne!!!!!

Nej nu ska jag gå och göra något nyttigt...laga mat eller städa eller nåt kanske...hahahaha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0