Captain crash An' the beauty queen From mars....

Nu är det mer eller mindre klart, åker (förhoppningsvis) till Vimmerby nästa vecka och hämtar vovven :) Längtar! Många som frågat vad det är för en hund så, det är en schäfer-ovtjarka blandning. Tyvärr har den förra ägaren inte haft honom i så stor kontakt med småbarn men de gånger han har träffat barn har han varit snäll, sprungit över dom men det är ju Engla redan van vid då mammas 6 åriga "valp" är klumpigast av klumpiga! Men aldrig bitit någon eller något i alla fall :)

3dje dagen med fruktansvärd huvudvärk och illamående. Vette fan vad det är frågan om. Hela kroppen känns dassig och jag skulle helst vilja ligga nerbäddad i sängen dygnet runt. Inte för att jag gör så mycket nytta om dagarna utan mest för att det vore skönt att slippa springa omkring för att jaga min hyper-överaktiva dotter samt slippa höra hennes vansinnesvrål varje gång jag säger "-Nej Engla, ajaj"....Kanske inte är konstigt att jag har ont i huvudet. Meeeen, jag älskar henne lika mycket för det. Finns inget sötare än min lilla tjej, så säger visserligen alla mammor men mitt är mest sant bara för att jag har bestämt att det ska vara så :)

Jag har kommit på att jag vill bli bröllopsplanerare. Finns det någon marknad för det i Sverige månne? Kanske måste ge mig av till Amerikat för att få kunder...och utbildning ^^ Så är ni i giftartagen tycker jag ni ska betala mig för att kirra ert bröllop, tror jag skulle vara bra på det. Kanske beror på att jag själv aldrig vill gifta mig och därför ser vad som kan funka för andra...eller, hur lät det där då egentligen?! Ja skitsamma, jag skulle vara bäst!

Nu tänker jag hämta en ny snusdosa i kylen och dööööö av huvudvärken i soffan...

You and me we're invincible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0