“Car sickness is the feeling you get when the monthly car payment is due”

Åååh gosh vilken dag. Både jag och Enlisfisen har gått omkring i något slags febertöcken halva dagen, sura har vi varit bägge två också :) Men nu på kvällen lättade det upp och vi hade jätteroligt trots våra febervågor och halsont. Engla sprang fram till mig precis innan det var läggdax och sa "puss mamma" sen pussade hon mig på munnen...awwww! Mammas goa, underbara tjej. Engla åt glass till "middag" och kall drick yoghurt till kvällsmat, hon orkar inte äta något annat :( Stackars fisan.
Själv sitter jag och klunkar julmust, njuter av en snus och hoppas min vansinnigt stora halsmandel sväller av tills imorgon...hatar den!

Jag ringde på en hund idag. Hoppas verkligen att jag kan få träffa honom. Omplacering, 4 år :) Underbart fin. Hoppas, hoppas, hoppas!

Idol på tv men helt ärligt så orkar jag inte följa det längre. Audition var roligt men nu tycker jag bara att det är jobbigt att se. Tycker juryn är knepiga många gånger och oftast blir det så som nu. Att jag helt enkelt gör något vettigare med tiden och vad skulle kunna vara mer vettigt än detta. Dricka julmust och bli fet samtidigt som man skriver blogg. Jag gillart! Eh...eller ja, inte fetbiten men det andra :)

Satt och fundilurade idag på om jag ska försöka byta försökringsbolag. Den där jävla bilförsäkringen tar kål på mig. Pratade med pappa om det innan han åkte...kanske vore nåt det. Eller tänk om jag bara kunde skynda mig att fylla 24 snart...Liten skit än jag ju :/ Ja vi får väl se hur det blir, känns bara så skitigt att betala 400 spänn varje månad för vanlig jävla trafik på en gammal holk som den där -,-

Ha en bra kväll och natt allihop!

Pussas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Ja usch det är verkligen inget kul att vara sjuk. Som sagt hoppas ni blir friska snart :) Ikväll är det hemma mys som gäller och imorn ska jag vara chaufför till mellerrud, ska du hitta på då?

Ett tips på försäkring, jag har Atava och betalar 221:- i månaden för trafik. Och då är ändå inte min försäkring den billigaste. Lite dyrare för att det är en Gt ist för vanlig. Kanske värt att kolla upp? :)

2009-11-13 @ 21:51:48
Postat av: Misha

Vad är det för hund du har ringt på?=)

Och jag behöver allt möjligt från A-Ö så allt är välkommet. Och angående bilförsäkring kan du kolla in www.gjensidige.se, dom är rätt nya i sverige och har hittills haft väldigt bra priser, värt att kolla iallafall =) Kram

2009-11-15 @ 01:56:59
URL: http://sexhundratio.blogg.se/
Postat av: Misha

Ja hooppas du får chans att träffa den, vart fanns den nu igen? Schäfer/ovtjarka riktigt gårdshund, ingen som passerar en sådan obemärk tvill jag lova :D

2009-11-15 @ 16:28:01
URL: http://sexhundratio.blogg.se/
Postat av: Misha

Jo linn är snart level 26!

2009-11-15 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0