"Mamma till en mördare"

Tittat på "Mamma till en mördare" och käkar negerbollar som jag och Engla gjorde tidigare. Ja visst här var man politiskt korrekta...not, men jag tycker faktiskt det heter negerbollar, tycker inge illa om mörkhyade för det...Ja åter till programmet. Kan inte tänka mig vilken mardröm det måste vara för de föräldrarna men jag tyckte de hade en sund syn på det ändå. Jag tror jag skulle känna likadant, aldrig kunna förlåta men heller aldrig sluta älska mitt barn....OM det inte vore något så sjukt som pedofeli eller barnamord för det finns ingenting som skulle kunna få mig att fortsätta älska någon som kan göra något sådant. Skulle nog bara älska minnena av hur den personen var innan, barndomen innan alla sjuka tankar kom och så. Låter väl som världens sämsta mamma nu kanske men det skiter jag i....

Engla fick totalt frispel förut när jag sa god natt och gick ut ur hennes rum. Skrek så hon nästan tappade rösten, satte mig där inne en stund och höll henne i handen men hon vägrade somna så det slutade med att jag gick ut. Då skrek hon i 5 minuter till sen tvärslockna hon...lilla fisan. Om kvällen börjar så kommer den antagligen att fortsätta så, blir att vara beredd på det känns det som :S

Nu ska jag titta på jordan och sen ta en dusch. Ska försöka komma i säng i hyfsad tid idag.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0