“There aren't enough days in the weekend.”

Helgen försvann vart?! Hmm, jag har varit hos Tommy hela helgen. Det var nämligen så att när Tommy skulle släppa av mig här hemma i fredags så började Engla, som skulle med honom in till Säffle att gråta och skrika hysteriskt att "mamma bortaaaa"...Pallar inte! Snacka om att använda mina ömma moderkänslor för eget syfte...haha ;) Nä då, min lilla fisa var ju bara trött och det hade säkert gått över så fort dom kommit hem men just då pallade jag inte att lämna henne...sååå, jag följde med. Givetvis har jag legat däckad med feber och halsont hla helgen men vi har haft det bra ändå :)

Sitter och funderar lite..kommit fram till att världen är en mycket, mycket sjuk plats och då pratar jag inte bara om peddon och annat drägg. Jag pratar helt enkelt om sättet människor beter sig på, de snackar skit, vänder kappan efter vinden, ljuger och spelar spel med andras känslor. Klarar inte av falska människor...jag brukar visa ganska öppet vad jag tycker om folk, i många fall slutar jag bara att prata, ignorerar dom för att alla ska slippa bråk och annat men jag låtsas inte tycka om människor som jag faktiskt inte tycker om. Ifall jag frågar och kommenterar saker betyder det bara att jag faktiskt är genuint intresserad och att jag gillar personen i fråga...så det vet ni nu :) Alla jag kommenterar och frågar saker gillar jag som människor...!

Hade en helvetisk dag på jobbet i fredags :/ Fast vissa problem får helt enkelt ignoreras när man är på jobbet. Hur som så hoppas jag andra också snart upptäcker att jag inte har så fel när det gäller vissa!

'

Min  dotter kallar nu...oj oj, bäst jag skyndar mig ;) Höres!


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Nej men...vad var det som hände på jobbet?

Kram

2009-11-09 @ 13:16:53
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det var det allt, det är trots allt ett shopping paradis :) När har ni tänkt och åka då? En vardag kanske?Är nog att rekommendera med tanke på hur det såg ut där i lördags haha.. Njae de går inget vidare, funderar på att göra ett nytt försök med tabletterna men blev ju värre av dom sist så avvaktar nog lite..

Allt bra med dej?

2009-11-09 @ 17:05:34
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0