“When you're up to your nose in shit, keep your mouth shut”

Ahmen fint Sandra! Satt här i vid min dator och filosoferade när både tangentbord och fingrar blev alldeles röda...av näsblod :O Jag som alltid fått för mig att det endast är näspillare som blöder näsblod men icke. Jag har då inte pillat näsan...Nu har det slutat igen tack och lov men inge kul att springa omkring med en tampong i näsan när man har barn som mer än gärna drar i snöret och skriker "NÄÄÄÄÄÄSA"...Jag bara, "nej Engla, mamma blöder och har ont i näsan"...Det gick inte hem ändå :C
Vi har nyss "bortat bajset" på Engla som skiter värre än en övergödd häst och nu skulle hon ha "boppa" som Anthony skulle ha sagt. Äcklig nyponsoppa är tydligen jättegott enligt min dotter :P

Inget mer jobb inbokat nu, får se om de ringer nå mer innan omstruktureringen där borta...hoppas, hoppas! Vill verkligen inte gå omkring här hemma sysslolös och fattig :(:(:(

Kvack pack på tv hör jag men det intresserar då inte mitt barn :O Jag älskade kvack pack när jag var mindre...Engla är nog lite knäpp ;) Fast det är klart...hon är ju en blandning av mig och Tommy...det säger ju egentligen allt..haha.

Tänkte jag ska lägga in en film på Engla men min röst låter så hemsk och jag pratar ganska mycket så jag kanske skiter i det :S Just nu sitter Engla och går igenom filmen...kollar om det är något att lägga ut helt enkelt..hahahahaha. Hon är så söt :)

Jag lägger upp den sen då...

 

Pussar på er!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är väldigt skönt att ha fått mera jobb :) Du får söka till fler ställen så kanske du får jobba mer? När är det förresten tänkt att enegården ska lägga ner, nästa år redan eller? Hänger inte riktigt med i svängarna :)

2009-10-16 @ 14:39:28
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj så snart, ja verkligen synd om dom! Och så tråkigt för alla som jobbar där och måste lämna sin arbetsplats.. Det var inte lite cvn de,finns det ens så mycket jobb häromkring? =) Eller söker du utanför kommunen också?

2009-10-16 @ 16:22:07
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Trist att du inte har fler pass inbokade, men de hör säkert av sig snart igen. På hemtjänsten är det massor av pass nu, jag har jobbat åtta dagar i ett svep och ska även ut i morgon och de har börjat ringa om nästa vecka också. Jag tackar och tar allt, man vet ju inte hur länge det varar.

KRAM

2009-10-17 @ 18:02:23
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja usch det är inget kul med ont i ryggen, undrar hur den ska hålla i en sisådär 60 år till haha..

2009-10-19 @ 16:05:42
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0