“Child abuse casts a shadow the length of a lifetime.”



Kelsey Briggs

Briana Lopez

 

Tesslynn E. O´Cull

 

Sarah Chavez

 

Kaylea Rhys

 

 

Benjamin Sargent


Jag är väldigt medveten om att alla dessa videos är fruktansvärt svåra att se....Jag har nämligen sett dom allihop, men jag hoppas att så många som möjligt av er tittar igenom dom alla, inte för att jag vill att någon ska må dåligt utan för att det behövs för att man verkligen ska kunna öppna ögonen ordentligt och vilja ha ett stopp på allt detta. Sånt här SKA inte få hända och ändå händer det varje jävla dag!

Detta är ett så litet urval av såååå många videos om barnmisshandel, mord och övriga övergrepp. Snälla titta på dom!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt hemska videor, har kollat dom översta två änsålänge. Har sett liknande på FB med.. Man kan ju undra hur föräldrarna som kan behandla sina barn på det viset fungerar. :(

2009-10-21 @ 15:53:14
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men ens? vad ska vi kunna göra åt de? jag vägrar kolla på dom! Man mår ju bara dåligt av att se dom, så varför ska jag sätta mig och kolla på dom? Om jag ser att någon skulle bli misshandlad IRL så skulle man ju göra något. Inte sitta och kolla på det där och plåga sig själv. Knäpp du ibland.

2009-10-21 @ 18:20:13
URL: http://ettstyckenadja.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men sandra, som om du inte skulle vara en bra mamma annars? Du skulle ju aldrig lägga en ond hand på engla eller något annat barn. Det jag menar är bara att lägga upp hemska videos eller bli medlem i en facebook grupp gör dock inte så mycket skillnad. Du vet mycket väl att dom flesta normala människor lägger sig i ändå när det handlar om någon dom kan faktiskt göra skillnad. Med då som sagt snackar vi IRL. jag tycker du ist kan länka till ngn sida eller organisation som hjälper dessa barn och som man kan skicka pengar till för att hjälpa. jag är inte sur elelr nått, just so you know.

2009-10-21 @ 21:26:51
URL: http://ettstyckenadja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det börjar bli trögt, och tyvärr är inte dom andra som jag ska äta för magen utan för annat och fick inte tas med "magtabletterna".



Min helg har jobbats iväg den, men okej det med! Hoppas din helg har varit bra =)

2009-11-02 @ 14:19:30
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Hallå vännen. Ville bara säga att jag lagt in en länk till din blogg inne på min sida, hoppas att det är ok.

KRAM

2009-11-02 @ 18:00:15
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0