"Du är mina ögon...dina öron...Ja, du är mitt allt" Quote Rostis och Store Chris...


Guuud vad jag är trött på "Rorri"...ända sen Linn och Anthony hade med den filmen hit så har den spelats oavbrutet från morgon till kväll...stackars dvd, stackars tv, stackars MIG! "Rorri en racerbil, Rorri med vinnande stil"...:C

Engla kan säga namnet på alla i vår familj nu...så duktig :)

Sitter här hemma i mina nya underbara Silvetto byxor som jag älskar över allt annat, lyssnar på The Baseballs och bara är....sliten som fan och sjuk...fågelskrämme-varning men va fan...vissa dagar som får lov att bli sådana.

Ska försöka leta tag på nån mat i frysen och sen lägga Engla en stund....

...OCH STÄNGA AV RORRI!

Hörs nog sen hörrni...:P


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo det var allt okej igår iallafall :) Ja idag hade det lika gärna kunnat regna men går lika bra att mysa utan regn ock så! Jobbigt och vara sliten&sjuk, du får krya på dej. :)

2009-10-04 @ 14:51:06
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Linn

Äh, hörru, inga fel på roooooorrri, en räcerbil, rorri med vinnande stiiil :D Tur att vi har drömmarnas trädgård att varva med iallafall, hahhaa!



Jag har lärt mig en text ur en låt som store chris sjunger i filmen vi har här hemma, wanna hear it? Såklart du vill!



"JAG ÄR EN VERKSTADSKILLE OCH VISST TJÄNAR JAG EN SLANT, JAG HAR ETT TOPPENJOBB OCH DET ÄR SANT, YEEHAAAW!" nananana!



Vi älskar er <3

2009-10-04 @ 19:45:32
URL: http://linngabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0