“The best way to appreciate your job is to imagine yourself without one.”


Såg på Therese systers blogg att hon hade en ruta med onödigt vetande...mycket kul tyckte jag så därför stjäl jag idén och kladdar ner lite sånt :)

Visste du att....:


...Coca Cola var från början tänkt till att vara medicin.

...den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.

...det är omöjligt att nysa och titta samtidigt.

...det är förbjudet att kyssas för "sexuell njutning" i Iran. Den som ertappas döms till 100 slag med piska.

...spetälska är den minst smittsamma sjukdomen av alla smittsamma sjukdomar.

...myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade.

...anledningen till att pojkar i tolvårsåldern är så klumpiga är att de växer så fort att hjärnan inte hinner lära sig kroppens nya storlek förrän den växt ytterligare.

...människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.


Jobbade 07.30-14.00 idag...inte många timmar men jag får tacka för det lilla. Nästa månad kommer bli liiiite tuff men det löser sig alltid :)

Ska försöka ringa Linda någon dag här i veckan...bara MÅSTE göra något åt mitt hår. Utväxten ser alldeles grå ut ju...:(

Igår var P här en sväng och drack kaffe och pratade gamla minnen från Älvdalen och sådant skoj.

Har fruktansvärt ont i mitt huvud idag...:/ Har bara druckit kaffe idag...inget annat..hehe. Kan ha med det att göra kanske.

Nu ska jag snart ge Engla kvällsmat och sen kommer väl Tommy hit kan jag tro...

Höres!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar sånt där onödigt vetande, men undrar om allt verkligen är sant? :)

2009-10-05 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0