“TV is simply a place where people go when they get tired of thinking”


Började dagen med "sista natten med gänget", gött med slappmorgon tycker jag. Efter halva filmen fick Engla spunk och skrek "ojji,ojji" så nu spelas Rorri igen...-,- Trött på Rorri...ööööh, JA!

Sitter och kikar över Facebook lite men det hade inte hänt så mycket...tråk :(

Tror på fullaste allvar att jag är dödssjuk eller nåt sånt. Har ont i HELA kroppen och vet inte alls varför. Trodde mitt stackars skulderblad hade gått av igår så jag tvingade Tommy att massera lite där. Då fick jag ont i andra axeln istället och så där håller det på...smärtan flyttar runt...buhuhu, tycker nästan lite synd om mig själv.

Det är tydligen bloggkrig nu igen..åh jösses säger jag bara. Låt min stackars familj vara!!!


Mobba mig istället för min syster!




Kommentarer
Postat av: Zarah

Alltså Sandra. "Sköt du ditt så sköter vi vårt", sköt ert då. Vad fan tror ni att allting i min blogg handlar om ER för? Självcentrerade egoister.

2009-10-06 @ 17:38:46
URL: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Zarah

Ja det är väl klart att jag inte kan visa respekt för människor som lägger sig i och diskuterar mig på offentliga platser.



Oavsett vad så handlar inte inlägget om er och vadå "ge fan i Linn?" vad har jag gjort henne? Det var hon som skrev till mig och härjade. Och för att citera din kära lilla Linn "Ni måste ha blivit galna hela högen? Kan ni bara sluta läsa min blogg om ni tar åt er åt var och varannat inlägg?"



Så lägg ner nu va? :)

2009-10-06 @ 18:09:11
URL: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Zarah

Jag har inte sagt något om dig heller,

Jag har sagt saker om din mor och linn men enbart som motangrepp mot vad dem skriver om eller till mig och kan man inte ta det så ska man väl inte ha en åsikt från första början?

Dessutom är det ju ni som hävdar att inlägget handlar om er, det gör det ju inte ska det vara så svårt att förstå?



Din mor hävdade en gång i ett av sina inlägg att man bara tar åt sig om det är "sant" det som sägs eller skrivs, verkar som att ni tar åt er hela bunten utan någon som helst anledning.



hurvida jag skriver saker åt linn eller inte beror väl på hurvida hon skriver åt mig, jag/vi har lagt ner för länge sedan det är ni som gapar efter mycket.

2009-10-06 @ 18:34:06
URL: http://fluflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0