Horrible, horrible day!

Den här dagen började verkligen så kasst som en dag rimligtvis kan börja :S

Linn kom upp halvt hysterisk och frågade om jag kunde byta blöja och kläder på Anthony för dom hade försovit sig. Det gjorde jag och hjälpte henne med lite annat så att de skulle komma iväg till jobbet i tid. Detta gjorde att frukosten vart ganska sen...Sandra som ALLTID är så hungrig på morgon. Kokade dessutom ett par ägg vilket gjorde att den nedrans frukosten blev ÄNNU mer sen -,- När äggen äntligen var klara satte jag fram åt mig och Engla...Men som vanligt duger inte Englas smörgås åt henne utan hon ska ha min....likadana mackor men ändå ska hon ha min. Hon kastar sig över bordet och välter ut mitt vattenglas rakt över min smörgås som förvandlas till deg på 3 röda sekunder. Jag blev vansinnig, hoppade och skrek som en galning. Mamma hörde mig ända ner och kom upp för att fråga vad som hade hänt. Jag "berättade" samtidigt som jag skulle kasta min degmacka i slasken men är så upprörd och tittar på mamma samtidigt att jag drog den i kakelväggen ovanför slasken....blev om möjligt ännu mer vansinnig samtidigt som Engla fortsatte med sin terror vid köksbordet. Hon började riva pappers bitar i micromillimeter stora bitar av pappersrullen jag ställt där för att torka upp vattnet med. Skulle ta rullen ifrån henne, slog i huvudet i lampan AJ, ONT! Men inte nog med det, en av blomkrukorna som står på lampan landade på bordet och vips så var dagen bara helt och totalt bajs!!! Deklarerade för mamma att mitt skitliv styrs av allt och alla andra och retade upp henne tills hon for ner för trappan helt galen hon också.

Ja så började min dag....Ganska drygt men samtidigt skönt för dagen kunde rimligtvis bara bli bättre...det blev den med!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men vännen då...fast jag måste säga att jag skrattar gott åt dina härliga beskrivningar. ;)

Kram

2009-10-19 @ 17:26:28
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag hoppas verkligen det, stör mej på att dom gömmer sej bakom att kalla det för stress. Det sa dom första gången jag sökte för det med och fick tabletter som inte hjälpte ett dugg. Men får väl hoppas att dom nya tabletterna gör mirakel :) Ingen risk att jag i nte jobbar lugnt, är så in i dödens lugnt på boendet på kvällarna ;) Ha en bra dag du med! :)

2009-10-20 @ 10:55:53
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Majlis

gud vilken jobbig morgon. :/

hade det varit min så hade jag inte gått i väg till jobb eller annat. men det var bra att dagen blev bra ändå efter den morgonen. ^^

PUSS OCH KRAM!!

2009-10-23 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0