“A woman's dress should be like a barbed-wire fence: serving its purpose without obstructing the view.”



Ibland blir man så glad att man nästan spricker, idag är en sådan dag Fighting Smileys För ett tag sen la jag upp en bild på en klänning som jag hade hittat på tradera, givetvis hann auktionen avslutas och jag hittade ingen mer sån, jag började genast leat efter en ny men hittade ingen likvärdig, däremot hittade jag en som var 10 gånger finare...och mer än tre gånger så dyr...Har nu suttit och klurat som en besatt över hur jag skulle kunna få ihop pengarna till den...Paniiiiiik, den går ut imorgonMad Smileys
Då kommer älskling och säger, bjud på den då, vi löser det...Åh herre gud, jag är såååå glad. Kan inte sluta le!!!!

Är den inte helt underbar?!

 

Tack min fina ängel för att du alltid ställer upp om du kan :) Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Mami

Ska skriva en kommentar så blir du ytterligare lite gladare =) Grattis till den fina klänningen !Det var länge sen jag såg dig så glad! Puss puss!

2009-09-08 @ 01:57:06
Postat av: Tommy

Älskar dig också gumman.. hoppas det passar också bara.. om inte så fixar vi väl det också.. det har vi ju gjort förr.. haha! Puss Puss!

2009-09-11 @ 09:45:37
URL: http://tlevin.blogg.se/
Postat av: Madelen

Supersnygg!!

2009-09-18 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0