All due respect, you got no fuckin' idea what it's like to be Number One!

Ny bloggdesign idag :) Tack Linn! Tycker den blev riktigt fin :)

Ska iväg och jobba 4½ timme snart...bra med lite timmar här och där. Jobbar 07.30-(14)16.00 imorgon, beror lite pånär nya schemat blir klart och när de ordinarie är klara med det.

Linn lagar mat och barnen river givetvis kåken för hundrafyrtionde gången idag, som vanligt typ då :)

Skulle kanske ta och fixa håret och sminka mig lite så jag inte ser ut som en döing men jag vet inte om jag orkar riktigt. Har ingen aning om vem jag jobbar med ikväll. Fick höra häromdagen att R skulle ha mer framgång som hora än vad jag skulle ha...hmm, och han är ju ändå en han..och homosexuell...vet inte hur jag ska tolka det riktigt. Är väl inte så grann kanske :S Men jag är ändå bäst....sug på den!!!

Nej nu får jag nog ta och daska till mig själv i arslet och göra nåt.

Hörs sen!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0