“Cleaning your house while your kids are still growing is like shoveling the sidewalk before it stops snowing”




Ugh vad trött jag är....:/ Nu liksom men jag lovar att om jag håller mig vaken en timme till så kommer jag vara klarvaken och stenpigg sen när det är dags för sängen. Vill så gärna se Roast på Bernz eller vad det heter...Robert Gustavsson är ju med idag.

Ska kolla in nya Jotex katalogen också...behöver kanske ha nya gardiner till jul? Nej, egentligen inte men jag vill ha ändå..hehe!

Engla fick hyseriskt anfall nu på kvällen när jag tog fram dammsugaren...som vanligt. Tänk att hon aldrig vänjer sig. Hon klättrade upp på köks soffan och bara skrek oavbrutet tills jag ställde in den igen. Sen satt hon i mitt knä med ansiktet gömt i mitt hår och hickade i en kvart. Stackars lilla skruttan...:(

Tänkte ta ett tag med skurhinken imorgon...behövs. Fan vad jag saknar att ha en hund. Det blev aldrig så lortigt då som det kan bli nu. Inca slickade ju upp varenda minimalisk bit som Engla spillde och tappade men nu...nu ser det ut som ett grishus efter VARJE måltid :/

Well...see you later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag anmälde också, helt sjukt att det ska få finnas sånt och nej det finns verkligen inte nån behandling som är för hemsk för såna äckel!! Hade faktiskt naivt nog trott att sånt inte pågick så öppet att man bara ramlar på det, men tydligen.. :(

2009-09-21 @ 21:33:06
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sassa

nej jag vet, borde inte göra det men det är lättare att klaga än att gilla läget.. :P usch nu är klockan strax efter klockan 6, mörkt ute och typ 6 kunder hittills, dom spelar en rätt rolig låt på morgon radion. haha lyssnar på den lokala, typ den enda man får in här... ha en toppen dag. kram

2009-09-22 @ 06:13:02
URL: http://sandrasblogg.bloggproffs.se
Postat av: Sandra

Nej det är verkligen så ofattbart sjukt, men det jag verkligen inte förstår är varför inte iallafall Facebook tar bort gruppper? Sen är det ju inte mycket som går att göra åt resten av nätet men FB iaf kan man tycka..

2009-09-22 @ 06:54:59
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0